قوانین و مقررات شایان نمودار

عضویت در سایت : افراد برای خرید در سایت لازم است فرم عضویت را به طور کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پر کنند. بعد از عضویت در سایت کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند وسفارشات خود را ثبت نمایند.
تبصره ۱ ) عضویت در سایت انتشارات رایگان است.
تبصره ۲ ) کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ طور صحیح در فرم ثبت نام اعلام کند و مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و انتشارات هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.
تبصره ۳ ) کاربر نباید در سایت ( نظرات و پیشنهادات) اظهاراتی را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ کدام منتشر نخواهد شد .چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با انتشارات محروم و تسویه حساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر سریعا انجام خواهد شد.

ثبت سفارش : قوانین خرید اینترنتی از انتشارات بروز رسانی می شوند و خریداران گرامی موظف اند قبل از ثبت هر سفارش، از کلیه قوانین جدید در این بخش مطلع باشند.
تبصره ۱ ) دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش به عهده خریدار می باشد ، لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید. همچنین قبل از تحویل گرفتن کالا از صحت کالای ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل با تلفن های انتشارات تماس حاصل نمایید.
تبصره ۲ ) قیمت های محصولات موجود در سایت به روز می باشند و قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش فاکتور منظور گردیده است، معتبر می‌باشد
تبصره ۳ ) پس از ثبت هر سفارش درصورت نیاز بوسیله یک تماس تلفنی با مشتری صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد. لذا خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به طور صحیح در فرم های مربوطه وارد نمایید و از ثبت سفارش های غیر واقعی بپرهیزید.

تعویض کالا : چنانچه کالای خریداری شده با محصولی که برای مشتری ارسال شده مغایرت داشته باشد در صورت هرگونه اشتباه از طرف انتشارات کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ گونه هزینه ای به مشتری مشروط به اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول سالم و مخدوش نشده باشد تعویض خواهد شد.
تبصره ۱ ) در صورتی که خود مشتری بعد از دریافت سفارش خواهان این باشد که محصول خود را با کالایی دیگر تعویض کند در صورتی که محصول مخدوش نشده باشد مشتری این امکان را خواهد داشت که با پرداخت هزینه برگشت و ارسال مجدد کالای دیگر محصول خریداری شده خود را تعویض کند.ما به التفاوت دو کالا محاسبه و طرفین ملزم به تسویه حساب خواهند شد.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من